Issue management na platforme 3DEXPERIENCE

3DEXPERIENCE, 04. 08. 2017

Potrebujete sa pri inováciach výrobku ľahko poučiť z predošlých chýb, ale chýba Vám informácia o predchádzajúcich závadách či reklamáciach výrobkov? Issue Management na platforme 3DEXPERIENCE sa postará o ich evidenciu a poskytne neustály prehľad o závadách, ktoré sú pri inováciach nutné eliminovať.

Neustále sa zvyšujúce tempo technologických inovácií prináša stále viac výziev a rizík integrácie systémov, rastie zložitosť produktov a vzájomná prepojenosť systémov, ktoré produkt vytvára. Tieto aspekty vedú k väčšiemu množstvu potenciálnych problémov a závad výrobku. Inovátorom zostáva, len aktívne využívať nástroje, zaoberajúce sa touto problematikou.

Modul Issue management, súčasť platformy 3DEXPERIENCE, je zameraný na štandardizáciu a zjednodušenie procesu zachytenia, vyhodnotenia a opravy závad, vznikajúcich po celú dobu životnosti výrobku.
Modul je využiteľný k sledovaniu, rešeniu a vyhodnocovaniu všetkých udalostí (Issue), ovplyvňujúcich procesy firmy. Jednotlivé udalosti môžu spojiť s typom výrobku, vyrobeným kusom alebo zákazkou a navrhnutým riešením. Na základe toho je modul schopný poskytovať komplexné informácie o príčine a následku a umožnuje pripraviť opatrenia predchádzajúce opakovanému výskytu závady. 

Kľúčové prínosy:

  • Šetrí čas pri riešení problémov a závad v tesnom spojení s pridruženými produktmi.
  • Umožňuje zapojenie celej spoločnosti do procesu vývoja. Zaisťuje zachytenie spätnej väzby od kohokoľvek, kto sa podieľa na spracovanie zákazky a výrobku.
  • Zrýchlenie nápravných opatrení pomocou globálneho, integrovaného a dynamického procesu správy požiadaviek a návrhov.
  • Zrýchlenie inovácie pomocou mapovania problémov a požiadaviek a rozlíšenia závad s procesom uvolňovania výrobku.
  • Vytvorenie evidencie požiadaviek s plnou sledovateľnosťou od prvotného zaznamenania požiadaviek po jeho uzavrenie.

 

 

Založenie požiadaviek

Po založení požiadaviek je možné ju pripojiť k existujúcemu produktu, prípadne prepojiť s odpovedajúcou dokumentáciou. Každý produkt tak bude mať pripojené všetky súvisiace požiadavky a je tak veľmi jednoduché dohľadať problémy a požiadavky s ním spojené.

 

Evidencia požiadaviek

 

Issue Management rozširuje množinu dôležitých informácií o zakázke a výrobku a významne tak prispieva k využitiu platformy 3DEXPERIENCE ako znalostnú databázu firmy.

Kontaktujte nás pre viac informácií

DAĽŠIE SPRÁVY ZO SEKCIE: NOVINKY a ČLÁNKY

Kontaktný formulár

Sociálne siete

Newsletter